Video

Jak probíhá telefonát na tísňovou linku v případě nebezpečí?

Může se stát, že někdy budete potřebovat zavolat na tísňovou linku (číslo 112) a oznámit zde nějakou nešťastnou událost či incident.


V dnešním videu se tak zaměříme především na to, jak by měl takový telefonát vypadat a co vše byste měli během něj operátorům sdělit.

V zásadě si připravte odpovědi na tyto hlavní otázky:

  • KDO JSTE?
  • CO SE DĚJE?
  • KDE SE NACHÁZÍTE?
  • KDY K TOMU DOŠLO?
  • JAK NEJLÉPE SE K VÁM MŮŽOU ZÁCHRANÁŘI DOSTAT?
  • NA JAKÉM ČÍSLE VÁS MAJÍ OPERÁTOŘI ZPĚTNĚ KONTAKTOVAT?

Nezapomeňte však ještě chvíli po skončení hovoru vyčkat u telefonu a být tak připraveni zodpovědět další případné doplňující otázky operátorů. Úroveň vaší spolupráce totiž do značné míry předurčuje hladkost průběhu celé operace.

Zjistěte více

Podobné zprávy

Tento web používá cookies za účelem optimalizace efektivního poskytování služeb. Pokud své nastavení cookies nezměníte, chápeme to jako souhlas s jejich užíváním. Další informace