24.02.2019

Jak probíhá telefonát na tísňovou linku v případě nebezpečí?

Může se stát, že někdy budete potřebovat zavolat na tísňovou linku (číslo 112) a oznámit zde nějakou nešťastnou událost či incident.

V dnešním videu se tak zaměříme především na to, jak by měl takový telefonát vypadat a co vše byste měli během něj operátorům sdělit.

V zásadě si připravte odpovědi na tyto hlavní otázky:

  • KDO JSTE?
  • CO SE DĚJE?
  • KDE SE NACHÁZÍTE?
  • KDY K TOMU DOŠLO?
  • JAK NEJLÉPE SE K VÁM MŮŽOU ZÁCHRANÁŘI DOSTAT?
  • NA JAKÉM ČÍSLE VÁS MAJÍ OPERÁTOŘI ZPĚTNĚ KONTAKTOVAT?

Nezapomeňte však ještě chvíli po skončení hovoru vyčkat u telefonu a být tak připraveni zodpovědět další případné doplňující otázky operátorů. Úroveň vaší spolupráce totiž do značné míry předurčuje hladkost průběhu celé operace.

14.07.2021

Požár od lampičky? Stává se to

  • Přítomnost hořlavých materiálů v blízkosti lampy.

  • Pohyb domácích mazlíčků.

  • Překrytí lampičky látkou.

Lampičky proto mějte v dostatečné vzdálenosti od papírů, knih či polštářů a matrací. Světlo dobře upevněte, aby o něj nešlo jen tak zavadit a aby ho neshodil rozdováděný pes nebo kočka. A při vyprávění strašidelných příběhů si pod peřinu raději vezměte baterku. Myslete vždy dopředu, buďte opatrní a nenechávejte ani elektrické lampy zapnuté dlouho bez dozoru. Zařiďte si pojištění proti požáru a nenechte se dopálit.

Víte, že i notebook může nečekaně vzplanout? Přečtěte si, jak tomu zabránit.

Vyberte kategorii
Tento web používá cookies za účelem optimalizace efektivního poskytování služeb. Pokud své nastavení cookies nezměníte, chápeme to jako souhlas s jejich užíváním. Další informace