24.02.2019

Jak probíhá telefonát na tísňovou linku v případě nebezpečí?

Může se stát, že někdy budete potřebovat zavolat na tísňovou linku (číslo 112) a oznámit zde nějakou nešťastnou událost či incident.

V dnešním videu se tak zaměříme především na to, jak by měl takový telefonát vypadat a co vše byste měli během něj operátorům sdělit.

V zásadě si připravte odpovědi na tyto hlavní otázky:

  • KDO JSTE?
  • CO SE DĚJE?
  • KDE SE NACHÁZÍTE?
  • KDY K TOMU DOŠLO?
  • JAK NEJLÉPE SE K VÁM MŮŽOU ZÁCHRANÁŘI DOSTAT?
  • NA JAKÉM ČÍSLE VÁS MAJÍ OPERÁTOŘI ZPĚTNĚ KONTAKTOVAT?

Nezapomeňte však ještě chvíli po skončení hovoru vyčkat u telefonu a být tak připraveni zodpovědět další případné doplňující otázky operátorů. Úroveň vaší spolupráce totiž do značné míry předurčuje hladkost průběhu celé operace.

15.10.2021

Virtuální zdravotní péče je tady

Telemedicína měla původně umožnit péči o pacienty v odlehlých oblastech – ale díky prudkému rozvoji technologií a pohodlí a praktičnosti virtuální komunikace se její využití rychle stává normou. Ve Francii, Itálii, Španělsku, Německu a Británii loni 15 % lékařů uskutečnilo virtuální schůzky s pacienty. Dalších 41 % se o takovou možnost zajímá. 

Generali_The Rise in Virtual Healthcare_Infographic_CZECH_04.10.21 (1).jpg

 

Vyberte kategorii
Tento web používá cookies za účelem optimalizace efektivního poskytování služeb. Pokud své nastavení cookies nezměníte, chápeme to jako souhlas s jejich užíváním. Další informace