11.04.2019

Snažme se pomáhat i sami, nečekejme na reakce ostatních

Mnohdy vidíme potenciální hrozbu (úraz, vzniklé nebezpečí, požár), ale nevíme, jak se zachovat. Většinou s rozhodováním otálíme a sázíme na to, že to někdo vyřeší za nás.

Pokud však sami nevíme, jak v dané situaci postupovat, zavolejme alespoň na tísňovou linku, která situaci vhodně zanalyzuje a podnikne další kroky. I obyčejné zavolání může pomoci, nečekejme tedy na reakce ostatních!

15.10.2021

Virtuální zdravotní péče je tady

Telemedicína měla původně umožnit péči o pacienty v odlehlých oblastech – ale díky prudkému rozvoji technologií a pohodlí a praktičnosti virtuální komunikace se její využití rychle stává normou. Ve Francii, Itálii, Španělsku, Německu a Británii loni 15 % lékařů uskutečnilo virtuální schůzky s pacienty. Dalších 41 % se o takovou možnost zajímá. 

Generali_The Rise in Virtual Healthcare_Infographic_CZECH_04.10.21 (1).jpg

 

Vyberte kategorii
Tento web používá cookies za účelem optimalizace efektivního poskytování služeb. Pokud své nastavení cookies nezměníte, chápeme to jako souhlas s jejich užíváním. Další informace