19.08.2019

Léto s sebou přináší mnohem vyšší teploty: víte, jak efektivně zchladit váš organismus?

Člověk by se měl umět proti současným teplotním rekordům účinně bránit, jednou z těch nejjednodušších možností je dostatečné zchlazení lidského organismu. Ne každý však ví, jak na něj.

Je doporučeno, abyste po fyzické aktivitě (nehledě na její náročnost) navštívili vodu po alespoň 10 minutách odpočinku. Pokud byste ji totiž navštívili ihned, může lehce dojít k srdečnímu selhání.

V případě křečí, které vás mohou během plavání výrazně ochromit, byste se měli zlehka položit na hladinu a začít s pravidelným dýcháním, které vás tak bude nadnášet. Zkuste také daný sval protáhnout, křeč tak odezní mnohem rychleji.

Tou nejdůležitější možností zchlazení je však pití dostatečného množství tekutin! Vedra nás nutí k pocení, během kterého z těla odchází mimo vodu i důležité minerální látky. Ty můžeme obnovit pitím nesycených minerálních vod (klidně i slazených), případně pak pitím iontových nápojů.

 

15.10.2021

Virtuální zdravotní péče je tady

Telemedicína měla původně umožnit péči o pacienty v odlehlých oblastech – ale díky prudkému rozvoji technologií a pohodlí a praktičnosti virtuální komunikace se její využití rychle stává normou. Ve Francii, Itálii, Španělsku, Německu a Británii loni 15 % lékařů uskutečnilo virtuální schůzky s pacienty. Dalších 41 % se o takovou možnost zajímá. 

Generali_The Rise in Virtual Healthcare_Infographic_CZECH_04.10.21 (1).jpg

 

Vyberte kategorii
Tento web používá cookies za účelem optimalizace efektivního poskytování služeb. Pokud své nastavení cookies nezměníte, chápeme to jako souhlas s jejich užíváním. Další informace